Kariéra - asistent/ka prodeje chovatelských potřeb
Pokud máte zájem, zašlete nám životopis na:
cechurova@pletivadobry.cz,
příp. zavolejte +420 703 147 905 – Tereza Čechurová
Naše společnost provozuje internetový obchod a kamennou prodejnu s chovatelskými potřebami. Chceme, aby s námi naši milovaní mazlíčci žili co nejdéle a ve zdraví, proto vybíráme takové produkty, které se nebojíme dát vlastním mazlíčkům. Práce s nárůstem zákazníků v naší firmě přibývá, a proto hledáme šikovného a pracovitého člověka na pozici:
Asistent/ka prodeje chovatelských potřeb
-
Dokážete dobře a rychle reagovat na jakoukoliv situaci?
-
Máte rád/a pořádek a dokážete udržet systém?
Pokud ano, možná hledáme právě Vás.
- Připravte se, že denně obsloužíte mnoho zákazníků a budete muset být stále vstřícní.
- Pokud Vás tato práce nebude skutečně bavit, dlouho to s námi v týmu nevydržíte.
- Taktéž se budete muset často vzdělávat z důvodu obměny produktů dodavateli.
Co Vás čeká?
Péče o zákazníky, pomoc zákazníkům s výběrem produktů (od pejsků až po hlodavce), práce na pokladně, vydávání osobních odběrů, péče o prodejnu tak, aby byla vždy v perfektním stavu, administrativní činnosti spojené s prací na prodejně a na e-shopu.
Co u nás získáte?
-
Dostanete příležitost se vzdělávat a pracovat na sobě.
-
Férový přístup vedení je samozřejmý.
-
Prostředí nové unikátní prodejny/showroomu.
-
Za skvěle odvedenou práci Vás čeká odpovídající ohodnocení.
Co od Vás potřebujeme?
- Asistent/ka prodeje je člověk, se kterým zákazník přijde jako první do kontaktu, proto musíte být maximálně vstřícný a ochotný pomáhat.
- Chuť dělat svou práci naplno.
- Vše další Vás již naučíme.
Už se vidíte, jak s námi pečujete o zákazníky? Pošlete nám svůj životopis a my Vás budeme kontaktovat.
Informace o pozici skladník | |
---|---|
Místo pracoviště: | Ledce, okres Plzeň-sever |
Plat: | 22 000 – 27 000 Kč/měsíc |
Pracovní poměr: | práce na plný úvazek |
Vzdělání: | středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Benefity: | bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce, individuální rozvržení pracovní doby, možnost si napracovat hodiny, dog-friendly office, profesní/osobní kouč, individuální rozpočet na osobnostní růst, vyhrazený čas na inovace |
Vhodné i pro: | osoby bez praxe |
Pracovní zařazení: | administrativní pracovník, fakturantka, obchodní asistent, pokladní, prodavač, pracovník reklamačního oddělení, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis |
Pokud máte zájem, zašlete nám životopis na:
cechurova@pletivadobry.cz,
příp. zavolejte +420 703 147 905 – Tereza Čechurová