Hodnocení obchodu
Tento obchod považuji za jeden z nejlepších.
Dobrá komunikace, jedna položka nebyla na skladu ani u dodavatele tak mi bylo nabídnuto ji vyměnit za jinou stejně drahou. Objednávku tak nebylo nutné rušit i když už byla zaplacená. Jen se tím trochu pozdrželo dodání.
Vše super, určitě nakoupím znova.
dobrý
Zboží dorazilo včas a v pořádku.
Sice granule Primordial neměli, ale hned mi volali a omlouvali se a velice příjemným vystupováním mi doporučili jiné.
Objednala jsem je na zkoušku.
Kocour je spokojený, takže jsem spokojená i já.
Mám dobré zkušenosti s včasným doručením
S obchodem jsem spokojená. Vše proběhlo v pořádku a rychle. Obchod komunikoval. Velký výběr sortimentu a za dobrou cenu. I při malé objednávce dáreček pro zvířátko. Jsou velmi vstřícní a snaživí. Mohu jen a jen doporučit.
Nevím zda za to obchod může, ale řekl bych že ano. Reakce na moji objednávku byla rychlá a jasná. Zboží není, ale jakmile dorazí budeme Vás informovat. Souhlasil jsem, mezi tím mi přišel dotaz na hodnocení. Nemám rád když jsem zahrnut do jakéhokoliv automatizovaného systému. Nejsem si v tomto případě jist, ale dávám si pozor a vždy zaškrtávám, že si nepřeji jakékoliv hodnocení. Proto píši nespokojenou recenzi.
Jsem velmi spokojená. Zboží vždy dorazí obratem je v dobrém stavu. Výborná komunikace.
Omlouvám se za délku - tady naše anabáze s jedněmi granulemi. Dosud to byla naše pátá objednávka. Přechozí čtyři proběhly na jedničku, ale tady nastal velký zádrhel. Objednávku jsme učinili 21. 11., měli jsme problémy s platbou, proto jsme vytvořili ještě jednu a zvolili jiný způsob platby. "Systém" nás nechal dokončit objednávku, ale pak jsme si uvědomili, že měli skladem údajně 6 kusů a my brali 4 ks, takže by nás už ta druhá objednávka neměla pustit. Manžel chtěl mít jistotu, že nám granule opravdu přijdou - mohl nás prý někdo předběhnout v průběhu objednání, tak objednal jinou velikost balení a tu zaplatil. V pondělí jsem tedy do obchodu volala, že jsme vytvořili 3 objednávky, 2 bych tedy stornovala, aby jim to tam "neviselo". Ještě jsem zmínila, že jsme měli původně zájem o 4 ks po 1 kg, místo toho jednoho 4 kg pytle - rozdíl 18 Kč. Ale jestli je to problém, že si vezmeme ten 4 kg. Slečna mi řekla, že kdyby to bylo na ní, že nám je klidně pošle, ale že si to prověří. Měla mi volat zpět, nevolala. Po 1,5 hod jsem volala sama. Objednávku upravila na ty 4 ks a ještě ten den - bylo to pondělí 22. 11. nám to měli odeslat. Když nedošlo info o odeslání zboží ani v úterý, tak jsem volala - bohužel už později - v obchodě již byla jen slečna prodavačka, která se do objednávky ani nemohla podívat. Ve středu 24. 11. ráno mi přišel mail, že bohužel nastal problém, že mají na centrálním skladu jen 3 ks skladem, zbylé 3 jsou na prodejnách a nemohou nám ten 1 ks stáhnout, tudíž navrhují buď vrátit část peněz, nebo vybrat jiné granule. Nějak jsme nepobrali, proč nám tuto informaci nesdělila slečna z expedice již v pondělí - kam koukala? Tudíž jsem zase "žhavila drát" a přiznám se, nebyla jsem moc příjemná na jinou slečnu, která se sice snažila vyřešit můj problém a chápala moje rozhořčení, nicméně evidentně nevyřešila zase nic. Prý měli rozsáhlý výpadek systému - nesdělila kdy, a proto se posunula expedice. Takže objednávku zase změnila zpátky na 4 kg pytel a prý nám ji nechá přednostně poslat. Info o předání zboží dopravci mi přišlo teprve 27. 11 ráno. A od té doby se nic neděje. Zboží dle trasování je stále na podacím Depu v Plzni. Takže jsme se snažili sehnat granule v našem okolí - bohužel tyto nikdo neprodává, jedině na objednání. Tak jsme si řekli, že už počkáme na dodávku objednaných - to jsme netušili, že je odešlou až v sobotu a někde se zaseknou... Takže velké zklamání a nejspíše hledání jiného obchodu...
(Administrátor)
Moc děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Moc děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Moc děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Moc děkujeme!
(Administrátor)
Moc děkujeme za hodnocení!